Skolfoto..

Tjenamors! Mahaha.
Idag hade vi ju skolfoto! Jag var gode nervös när vi tog enskilda bilder, HAHAHA. Men han var typ läskig och sa "Kvack kvack" hela tiden. Fast jag sa typ att jag inte tänkte skratta på bilden! Det gick lite bra ändå, jag behövde bara ta en bild, bara en! Asså inte flera han vart typ nöjd på första? Ohyeah! Fast jag ser säkert helt sär ut ändå.
Ikväll ska jag kanske följa mamma och Anette och så bio, inte för att jag vet vilken film eller något men hehe..
Vi har ju ändå ingen träningn ikväll så då kan jag ju lika gärna följa vettni!
Nu får ni inte läsa mer, för har ingen idé på vad jag ska skriva, det är svårt ibland när man bara har varit på skolan hela dagen! ;)
Puss på er söta♣



Måste bara lägga ut hejn, HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback