Skoter/tandläkaren/skoter/agnes

Yes, läs rubriken - så kommer min dag se ut, eller jag är typ på det sista nu! Haha..Eller nästan, jag ska bara fixa mig och sånt, sen kommer Agnes familj och så ska dom typ äta middag här (a) Fast vi kommer ju inte vara med dom, hehe.
Och igår såg jag ju den där filmen som jag egentligen skulle sett i förrgår. Asså Buried, den var typ lite udda eller vad man ska säga, hela filmen utspelades i en kista/låda. Lite tråkigt, asså han låg typ där hela filmen och så hände typ inte så mycket, han ringde till folk och försökte få hjälp, intressant!
 Det skulle typ vara en thriller, men den var it nå läskig. Bara en grej, fast det var it nå läskigt men jag blev ändå rädd, haha..
Jag har faktiskt åkt skoter typ 2 gånger idag! Först tolkade vi sen for jag och pappa iväg med skotern nån stans, jag körde nästan hela vägen (y)
Fast nu har jag typ inget mer att säga. Måste snart börja göra mig klar innan Agnes och dom kommer. Ser helt störd ut.

Pusssssssss!



HAHAHA, man är som vacker! Försökte kolla i kors men det blev som lyckat..
Dock har jag ju inte den hårfärgen nu. Nu har jag ju typ möööörk brunt :)
Fast om jag ska erkänna..jag saknar min gamla hårfärg lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback