TÄVLING - VINN BLOGGSVAR!

Yesbox, nu är det dags för en liten tävling! Och det ni tävlar om är ett bloggsvar. Det här är alltså mitt sista blogg svar jag kommer ge ut.


Och vad är då bloggsvar? Jo det är en sida där man kan ställa frågor till bloggare! :D Men man måste få en inbjudan för att kunna bli medlem. Så nu har ni ju chansen att få ett.
Tävlingen kommer avlslutas 1 april ungefär så ja, hur gör man då för att kunna vinna?

* Kommentera på detta inlägg eller på mitt bloggsvar och motivera varför just du ska ha ett bloggsvar.
* Skriv din mail som jag kan skicka bloggsvaret till om du skulle vinna.
* Skriv på din blogg att du är med och tävlar, eller gör bara en länk till detta inlägg.

Det är reglerna :)
Den med bästa motiveringen vinner. Så tävla, tävla, tävla!

Jag kommer skicka ett mail till vinnarens mail och skriva ut det på bloggen.
Kram och lycka till!♥


Kommentarer
Postat av: Sarah

[email protected]



eeh.. jag har aldrig varit bra på på det här, brukar dock hoppa över det i tidningar t.ex. om det är en tävling but here it's go!



Alla människor är annorlunda, dom vissar det bara inte, jag tycker det är dåligt, till ett negativt sett, man ska inte ha vänner som inte accepterar INTE den man -är- ! Alltås, man bygger upp en falsk person inom sig och släpper ut den, falska vänner, kan leda till du man blir självmobbad, man borde vara den men är! Inte någon falsk person! Hhahah varför jag ska vinna? Jag vill visa att man inte ska vara en falsk person! UTAN SIG SJÄLV! =D



Ja, nu blev det klart :pPPPppppPPPPpp GO NORMAL DON'T BE THE WRONG PERSON! hahah :)

2011-03-18 @ 21:05:54
Postat av: Vilma

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggg vill ha ett bloggsvar ;P hahahaha jag är en failad unge som GÄSNA vill ha ett bloggsvar :) PLISE BESTIS FESTIS :P

2011-03-18 @ 21:47:03 / URL: http://vilmaslife.blogg.se/
Postat av: Wilma N

Asså vet it vad jag ska säga men har alltid velat ha det sen första gången jag såg att det fans så ville jag ha det vet it vad jag kan skriva så ja detvardet :PpPpPp

2011-03-18 @ 22:42:16 / URL: http://eyeremember.blogg.se/
Postat av: SARA PARIS xD

ahhaha fel email ;s



[email protected]



:PPPpppPPPPpppp är bara så van med com men råka ta se :o

2011-03-19 @ 18:28:17 / URL: http://onormalflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback