Vad ska man skriva här?!

Var jag på fängelset.. Skit kul, fast ne. Kan inte alla matteböcker och sånt shit lösa sig själv?! Hihihi. Nej, det kan dom inte, oj så korvkul. Tänk vad nice att vara pensioner, typ sitta hemma och fika hela dagen. Fast ändå inte, då är man ju gammal och orkar inte göra något? Fast skola suger ju.
Fast vi hade rätt slappt idag! Ingen matte och det är bra :D Och imorgon har vi halv hemstudie, asså vi slutar 12. Men jag slutar tidigare.. Ska till tandläkaren och få nån cp tandställning i gommen, asså den är helt random. Det är typ en pinne som går längst gommen, yeah! Hoppas det inte gör ont, hähä.. Sen på torsdag är det också nice, då har vi Naturskole grejs dag. Och då har man ju inget "arbete" och sånt!

Ikväll blir det att fara på träning i Rosvik, gash! Vi måste springa gode mycket ute och det suger. Blir typ as trött direkt, nästan. Om det inte hade varit ute hade det varit kul. Men nu måste man ju springa i massa blöt snö och ramla och halka. Fast man får ju iallfall bra kondis! :)
Puss på er♥




Fail..


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du sover gott i natt och får en bra onsdag!



Kika gärna in och kolla på mina två nya dansklipp i streetdance och disco :D Jag gör bort mig rejält i ena videon, haha^^

Kramis på dig :)

2011-03-22 @ 22:43:37 / URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: sofia

behöver hjälp:D

säg gärna något som du tycker är roligt om att läsa i en blogg, det kan vara vad som helst, jag har brist på ideér :) kram sofia:)

2011-03-24 @ 12:06:31 / URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback