1 Maj 2011

Oh shit! Nu är det ju typ bara 1 månad kvar till sommarlovet! Sommar, sommar, sommar♥ Fatta bäst det kommer bli?! H1h1. Fast jag vet it vilken dag vi har examen, hehe.. Tror det är den 10 juni, eller 12? Umm.. Ingen aning :p Det känns inte som om att det kommer vara sommar snart, asså det är ju typ kallt nu igen.. Nä, men seriöst! Nyss var det ju skit varmt och nu är det ju as kallt, haha, igen! Och det suger. Eller just nu är det ca 8 grader, kallt!!! Men min lärare sa typ: om det är allt på våren blir det varmare på sommaren! Hoppas det är sant, eller nej, neeej! Det har ju typ varit rätt varmt nu ändå, för det är ju typ bara april (Ja, jag vet att det är maj, men jag menar att det vart ganska varmt i april, om ni fattar) och då brukar det vara kallare här i Norr.
Aja, sommar heido!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback