FÖRLÅT! HAHAHA

Asså, jag säger alltid förlåt i rubrikerna, HAHAHA. Men jag har typ inte hunnit blogga nå i veckan för det är massa läxa och sånt, men snart är det ju sommar lov och då kanske jag bloggar mer..eller kanske ännu mindre, hehe.. Hinner inte heller skriva så mycket nu, ska dra till skolan om typ 15 minuter! Sen har vi typ NO prov, kan det ganska bra tror jag, kommer säkert få hjärnsläpp sen :o Okej, vad ska jag mer säga? Typ, skola, skola, skola! Inte kul. MEN juste, i tisdags så hade vi prao! Jag och Cornelia praoade på Grans och det var as kul! Vi typ höll på med djuren och hoppade i spån och gav djuren mat och massa sånt. Och ikväll så har vi fotbolls match i Munksund mot MSSK, yey, kul att jag har träningsvärk i benet då.. Men nu ska jag börja "packa" väskan och sånt sen far jag till skolan. Puss på er ;*




Haha, vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback