OM NI GILLAR KORV LÄS DET HÄR ;*

Kom typ hem från träningen för en timma sen. Gick väl rätt bra tror jag? =)
Sen nu har jag typ ätit 2 våfflor och druckit en gainomax, gottgott!
Och nu blir det väl att plugga litte äääänglish. Har prov på det imorrn. Orkit!
Hehe, man är inte slö. Nej? Jaja, vad ska man göra nu, eh.. juste! Engelskan. Men jag ork it! Åh, intressant inlägg ens? Förstår det..Har empati vetni♥ Nä, nu ska jag försöka göra engelskan, vi har typ glosor, fast dom kan ju typ. Och så ska man läsa nån text med inlevelse. Haha, lejt, ohja! Så ska väl gå och göra det nu, och blablabla. Ha en kul plugg kväll, eller förresten! Plugga it nå, det är bara drygt :D



Ne, inlägget handlar inte om korv..Hihi, det handlar om läxa, yeyyyyy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback