SOMMARLOV <333333

Kan inte fatta att det är sommarlov snart! OH MY BIEBER!! S-o-m-m-a-r, tänk att snart är det SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR, N(¤h6bu4g672FNSIA&%&(¤)#..!
Fast det dåliga just nu är att..:
1. Min examenklänning inte kommit än, och den skulle komma för länge sen, och mamma ringde och fråga om dom skickat den och då sa dom typ nej? Så jag har lite panik nu..
2. 7an, ny klass, prov, betyg(?), massa mer läxa.. Ååh, jag ork it! Det får gärna vara sommalov föralltid just nu..
3. Tiden går huuuur sakta som helst just nu..! 

Aja, puss.. Har träning ikväll för er som ville veta, sen går vi skola imorgon och på onsdag har vi Operation Dagsverke, sen torsdag-måndag LOV! :D


ÄLSKAR MINA ÖGONPÅSAR!!!<33333333333333333333333


Kommentarer
Postat av: corny

sötheeet :d

2011-05-30 @ 14:57:59 / URL: http://kakancorny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback