20111102

Förlåt som vanligt att jag är så seg på att blogga, menja.. Haha. Har iaf varit med Agnes under tiden jag inte bloggat! Har som vanligt varit awesome, ehehehe. Och så har jag klippt mig, om nån vill veta? Det är inte nån skillnad, toppade bara håret lite och sånt! Orkar inte berätta mer vad jag gjort, d-r-y-g-t! Men är iaf hur trött som helst..
Och ikväll kommer mina kusiner! Vi ska typ hämta dom på Kallax sen.. Om några timmar, tror de var halv 11 dom skulle komma fram! Sen blir det väl att ha det myyys med dom, kommer nog inte bli så mycket bloggande då dom är här, för dom ska typ bara stanna 4 dagar, så vill hinna ta vara på tiden (tror jag man säger, HAHAH. Lät som en gammal kärring..) :D

Well.. Har inte nå mer att säga? Hejdå!



Vi låtsas att det är en bild hära eller nå sånt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback