Make me proud

Hei snyggooos.

Har inte bloggat på ett tag känns det som? Hihi. Men igår så var jag med Agnes och chiiiilla pilla! Vi panta typ, för vi ska samla pengar till en Stockholm resa, yeah och så målade vi varandras naglar och snacka osånt. ^^

 Sen idag har jag varit med Vilmis, först så gick jag över till henne och så ville vi göra något så då skulle vi gå till en Vilma känner och typ gå ut med deras hundar, sen efter halva vägen blev vi less på att gå så vi vände hem igen och hämtade Vilmas cykel och sen for vi till min mormor och lånade en till cykel, haha..
 Och sen då vi kom till Karin (asså hon vi skulle till) var dom it hemma så vi ba: Kul liv! Sen fick vi cykla hem igen och då satte vi på en gryyym film, Charlie St Cloud. Den var helt awesome och sorglig.. Lätt värd att se!
Sen så skulle jag hem och äta så då gick jag hem och sen gick jag till Vilma igen och då gick vi till mig och skulle typ äta äppelpaj och smääält glass och så tappade Vilma sin mobil i glassen, HAHAHAHAHAHA! Så dålig du är lilla du.. :* Sen gjorde vi it så mycket men sen så sa Vilmas mamma ba: Ska ni inte gå ut och jogga/springa eller nå? Vi ba: Orkar vi? Sen så gjorde vi det, eller vi gick mest.. Gode skönt ändå! Och nu.. så sitter jag här och dunkar musik, hehehehe :)
Aja, puss på er! =')

Sorry för så lite bilder, men jag har typ inga på den här datorn..Så ni får lite gamla och nåra nya cam bilder.. *EGO*



Vacker eller vad?



Saknar mitt mörka håååår!



Och mitt ljusa..





Kolla kort mitt hår var?!



Orkar inte mer nu (A)


Kommentarer
Postat av: Josefine Asplund

såå söt ! :D

2011-10-31 @ 19:58:04 / URL: http://www.rosamuupp.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback