Wääää.

Stör mig sjukt mycket på den där profilbilden som GÅR IN I HEADERN. Sen får jag inte bort den ens, toppen ploppen.
Well.. Kan väl berätta om min dag? Började med att plugga spanska på morgonen, sen skola och massa lektioner ode. Sen efter skolan satt jag och Danni i Uppis och väntade på Cornelia, Ada & Emilia, för vi skulle hem till Cornelia. Och sen så spelade vi nåt spel mot Bea och Sanne, och vem vann? Jo..Jag och Danni! Ohyeah. Haha.
Och då skulle jag gå och lämna spelet till "kiosken" och vad gjorde jag då?
Ja.. Då tappade jag hela spelet på golvet så att alla brickor och sånt for ut och typ alla i uppis ba: Ooooh! Och jag ba: SKIT. Sen började Danni asgarva.. Pepepepe. Sen stod jag där helt noobig och plocka upp alla brickor, fast sen kom dom och hjälpte mig.......
 Och då kom typ Cornelia, Emilia och Ada, så jag och Ada blev tvungna att cykla till Cornelia medans dom andra åkte buss.. Sen kan jag väl säga att vi failade lite.. Hehe. Och sen när vi kom till Cornelia så flumma vi typ och tog massa sär bilder. Usch..
Sen då jag kom hem så hade jag fått skolkatalogen, dör, ser ut som en uppstoppad sköldpadda.



HAHAHAHAHAHAHH dör.. Ser ut som en arab :* ORK IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback