10/9-11

Tja tja bloggen! :)

Helg nu, jääääh. Förlåt för att jag aldrig bloggar men orkar inte då det är skola, har ju massa läxa och sånt.
Det är ändå ganska nice hitills, vi har inte haft så många läxor, fast de blir väl säkert sen.. Aja.
Och igår hade vi HK och då gjorde vi as god äppelpaj, haha..
Sen fick jag, Vilma och Bea as stora bitar av vår paj, och Vilma lämna typ as mycket så då åt jag typ upp de hon lämna, haha.. Och jag failade oxå.. Jag skulle göra vaniljvisp och då råkade jag he i bakpulver i mjölken istället för vaniljpulver grejs,  så det typ svällde upp, HAHA :o

Agneta kommer snart hit, så ska steda rumet..Om jag orkar..
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS




Random bild från Sthlm :)

Kommentarer
Postat av: Vilma

HAHA, det var lite läskigt när de svällde upp ;'O AHHAHAHA, ojojoj vad pro vi äär! :D

2011-09-10 @ 12:52:36 / URL: http://vilmaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback