Nothing Really Matters

Heeej bloooooggen!

Har hur tråkigt som helst nu..! Men ska kanske vara med Cornelia då hon kommer hem, hoppas det..Annars kommer jag tråka IHJÄL mig.
Följde med familjen till sportringen idag, hade ändå inget att göra.. Dom skulle typ köpa nåt och då fick jag en as mysig kofta :') Och sen så ringde farmor och sa att farfar var på sjukhus.. Så då for vi dit, han hade typ haft ont i hjärtat eller nåt.. Fast han mådde rätt bra då vi kom dit, så det var typ en lättnad! För jag fick panik..!

Imorgon ska jag kanske vara med Agnes om det går, vi skulle kanske fara till Luleå isåfall :-)



Gulligt ens? HAHA.. Random. Min och Agnes tumme! HIHIHI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback