Skuuulä

Yey, skola idag, känner mig taggad! Fast ne, ååh, helgen går as snabbt och skoldagarna går as söligt. Kul ens? Man borde ha helg 3 dagar och gå skola 4 dagar, de hade vart mycke bättre! Jaja.. Har match ikväll mot nå Luleå lag, vår sista match. Känns som att vi kommer vinna, hihi (a)
Ork it skriva mer, kommer inte på något? Eller jo, igår typ klockan 5 så var jag med Vilmis och vi typ gick as långt, eller nä, men ganska långt och så typ prata vi bara och sen gick vi hem till henne och åt kakor och nörda datorrrr, sen misshandlade jag och Vilma varann, eller.. hon bet mig och då råka jag "armbåga" henne i facet, HAHA. Sen bet hon mig igen, HAHAH. PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback