Luleå

TJOTJOTJOTJO.
Tänkte berätta lite kort om denna fin fina dag.. Eller fin var den väl inte precis! Hoho.
Well, började med att jag vaknade (ovanligt ens att jag gjorde det..) och sen så blablabla. Sen så hoppade jag på bussen till Luleå, som Agnes redan satt på. Sen gick vi omkring och shöppa litte! Nice price på det! Wiho. Kanske visar vad jag köpte senare? ;)
Men iaf så blev det gode kaos då vi skulle hem, hehehe. Först kollade vi upp en busstid, och sen hittade vi inte platsen dit bussen skulle komma så det vart lite panik! Vi letade typ i hela Sverige efter rätt ställe, nästan.
Sen så såg vi bussen - men den körde iväg idb bfauifdnaskdnashdknfsah, och lite damp fick vi och kutade efter bussen. Men såklart stannade den inte, TREVLIGT.
Så en timma senare fick vi åka med en buss hem, och vi frös så sjukt mycket, skorna var alldeles blöta osv. Men det vart iaf happy ending, typ.
Nu har vi mest chilla som sillar! Aja, nu har jag skrivit väldigt mycket och känner mig väldigt skrivfull i fingrarna, not. Nej men puss!
Bjussar på 3 snygga bilder!
Korvar mig litte glann.

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

fina bilder:)

2012-04-10 @ 21:58:13 / URL: http://isabellepalmgren.bloggplatsen.se
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

Tävla om ett par skor, klicka här: http://shoemania.se/2012/march/tavling-vinn-ett-par-skor.html

2012-04-11 @ 16:10:15 / URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback