Stable

För ett litet tag sen kom jag hem från stallet, där jag varit med Vilmis! Hon tar hand om en häst där (Hampus). Så vi mockade och borsta han och sånt vilket var mys, älskar typ att vara i stall - och då jag inte är det så ofta heller så var det här riktigt nice! Han var sååå söt :-D
Sen jag kom hem har jag bara hunnit duscha och nu har jag även tagit på mig min älskade Ziperall.
Igår så hann jag även vara ett tag med Corny på kvällen och kan säga att jag faktiskt är gode avunsjuk på henne, hihihi..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Rebecka

omg jag döööör!!!! vart hittar du sånna här roliga bilder???? :)

2012-04-17 @ 16:23:19 / URL: http://powderpink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback