Whip it, whip it, whip it!

Hej och förlåt för typ ingen uppdatering, men orkar nästan aldrig blogga! Tänkte berätta lite om vad jag haft för mig dom 2 senaste dagarna, hihi.
Torsdag, vi hade sovmorgon till 9 så vi for dit kvart i, älskar torsdagar! Bästa skoldagen i veckan, vi har bara 3 lektioner. Och gympan var amazing! Vi hade typ.. hiphop dans, eller vad man nu ska säga och det var grymt! Sjukt kul alltså. Vi hade typ en "lärare", eller hon läser till danslärare och hon var as bra på att dansa.. Och ja, det var iaf riktigt kul. Hehe. Och sen for jag in till stan, och sen hem och var med Cornan. :)
Fredag, skola som vanligt. Sen efter skolan har jag varit med Cornelia, kom nyss hem. Vi har typ sett film, kommer inte ihåg vad filmen hette men den var bra! Och sen pratade vi och sånt, awesome. Well, ska ta och käka lite chips nu och se lite på TV. Puss, ha en bra kväll!



Känner verkligen att jag har bildbrist, så jag bjuder på 3 snygga JB bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback