10 augusti 2012

Hej! Igår så var jag ju med Agnes, som ni såg på bilderna jag la ut, hehe. Vi gick för till Nolia och var där ett litet tag, sen så kom jag på att jag skulle till tandläkaren, så efter ett tag for vi dit. Sen på vägen hem köpte vi as gott choklad kaffe! Sen chillade vi hos Agnes, tog söta bilder och gjorde JÄTTE söta videos. Sen stannade jag där till 6 eftersom jag skulle på middag med min familj och Jerker, Linda, Ida och William på Piteå Havsbad, det var typ "rock" konsert eller nå där. Så vi kollade på det och åt god mat! Vi komhem kring halv 11. 
Och idag ska jag och Agnes baka tårta och lite fika, eftersom jag fyller år imorgon. Hon ska även sova här! 
PUSS, hör av mig sen!
 
 
Haha, bild som jag la ut på min förra födelsedag! ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback