Luleå Kalaset

Hej! Igår så var jag på lk med Vilma, Isak och våra föräldrar! Vi for dit eftersom vi skulle "jobba" där typ. Vi hade toalettgrejs.. Så vi delade ut våtservetter och städade toaletter, mys! Haha.. Fast slapp iaf städa toaletter. Det var faktiskt inte så himla tråkigt, var rätt kul då endel vart skit glada för att vi var så "bra service" osv! Och tackade oss jätte mycket och sånt.. För att vi delade ut våtservetter, haha.
Sen vid 10 fick vi sluta vårt pass, så vi gick omkring på lk lite och så. Jag och Isak åkte också stardancer :D Sen då vi skulle sluta vårt pass, lämna tillbaka städgrejer och sånt, så var vi typ i VIP avdelningen, och sen då vi gick förbi toaletterna så var ULRIK MUNTHER DÄR, så jag dog vääldigt mycket. Hehe, oh my goood! Vi tog iaf bild med honom, fast jag vart så himla ful så jag gjorde mig suddig på bilden (som jag visar i slutet av inlägget) Well, sen kom vi hem kring halv 1, fast jag somnade inte förens halv 3 eftersom det hände en grej, blablabla.
Idag så fyller iaf mamma år, så vi har fikat och grattat henne lite. Grattis mami! Jaja, pussss!
 
Kul att man ser hur ful jag var ändååå. (HAMSTER KINDER) Men man måste väl bjuda lite på sig själv! Egentligen fattar jag inte ens hur jag kan visa den.. Jaja, ska sluta klaga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback