Tomorrow

Hej! Orkar inte berätta så mycket om vad jag gjort dom senaste dagarna, men i fredags var jag iaf med Agnes, vi chillade, såg lite Gossip Girl som jag nu är beroende av, åt glass och lite så. Igår var jag med Cornelia ett tag och då jag kom hem så åt vi (eller jag) thaimat som var jätte gott! Idag har jag varit med Vilma, vi har varit hos "hennes" häst, mockat, gått ut med den, sen gick vi hem och gjorde smoothies och mackor. Sen var vi även och kollade på min lillebrors match, där Kajsa även var. Sen jag kom hem har jag typ bara sett några avsnitt av Gossip Girl och ätit jordgubbar. :D
Och nu till det tråkiga avslutet i det här inlägget.. Imorgon börjar skolan. 8an, betyg. Jag. Orkar. Inte. Det här sommarlovet har verkligen gått jätte fort, fast så känns det alltid. Jaja, då är det bara att vänta tills nästa lov. PUUSSSS.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback