Helg

Förlåt för världens sämsta uppdatering ever. Inte bloggat på heeela veckan, så sorry. Men har faktiskt tränat måndag (fotboll), tisdag (simmade), onsdag (fotboll) och torsdag (crossfit + indoor walking) så nu förtjänar jag godis och massa gott, haha. 
Och träningen igår på Sensia var sista för i år så det var tråkigt, tycker verkligen det har varit jättekul att träna crossfit, plus lite indoor walking. Och hoppas att det kommer fortsätta nästa år. :) Annars har jag väl inget mer att säga förutom att det känns otroligt skönt med helg igen och jag hoppas att den här helgen ska gå jätte segt eftersom vi har bad på måndag (buhuhu). Och ikväll är det även final i X-Factor, så det tänker jag kolla på!!  
PUSS
 
 
 
Snösnösnösnö, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback