Julafton 2012

Hejhej! Hoppas alla hade en jättebra julafton. Själv var min bra, fast dock var jag jääätte trött.. Vi åt massa god mat och godis, öppnade julklapparna och såg på lite TV. 
Det jag fick i julklapp var (av det jag kommer ihåg): kläder, smink, godis, bodylotion, bodybutter, 2 sjalar/halsdukar (en svart och en vinröd), en bok, pengar, parfym, showergel, en Samsung Galaxy S2 (dock ska jag nog lämna tillbaka den och köpa en iphone), öronmuffar, armband, bodysplash.. tror nog det var allt?  Jag vart då nöjd. Annars gjorde vi väl inte så mycket igår! 
Och idag har jag varit på släktträff som vi alltid är på dagen efter jul. Naema var där så var med henne och vi gjorde inte så jätte mycket, typ tog massa fula bilder jag tänkt lägga upp sen. ;) Och så var vi ute och vart andfådda av att gå i snön.. sämst vi är. Skratta gjorde vi också väldigt mycket, haha!
 
Har även känt mig jätte trött idag, ont i huvudet, täppt i näsan och så. INTE BRA. 
 

Kommentarer
Postat av: Laura

Vad fin blogg, mysig julafton! :)

Svar: Åh, tack! :)
Hilda

2012-12-25 @ 19:57:08 / URL: http://lauraaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback