Monday

Åherregud, simprovet var så sjukt jobbigt, så jag höll på dö. Jag var nog även den sämsta av alla där, så det känns ju jätte bra.. Och det känns as skönt att äntligen ha det överstökat! Annars så är det bara endast två veckor kvar till jullov, eller vinterlov som det nu tydligen heter (?) . Och så har vi rätt slappa veckor tror jag, så det är nice.
Nästa vecka har vi typ innebandyturnering och skolans dag eller nå sånt, vi ska pyssla och sånt grejs.
Imorgon är det även vår kortaste dag och då ska jag och Vilma in till stan! Kanske köper lite julklappar och så.
Så ja, det var väl inget mer jag hade tänkt skriva, PUUSS
 
Bjuder på några kul bilder från Amandas blogg!
 
Hahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback