ONE DAY LEFT

Det är JUL imorgon!? Asså det känns verkligen inte som det, fast jag längtar sååå mycket efter alla julklappar och god mat, så nice! Igår så hann jag vara med Agnes ett tag och på kvällen såg jag lite film och så var jag ute med Vilma ett litet tag.
Idag har jag hunnit vara med Vilma på stan ett tag, köpte en tröja från Gina Tricot. Har nog inte tänkt göra så mycket mer idag, ska iaf se uppesittarkväll ikväll :D Får väl se om jag slänger in något inlägg imorgon, men om inte, så ha en SKIT BRA JULAFTON!
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra - novellblogg

Hur länge har du jullov? :)

Svar: Till den 8 januari! :)
Hilda

2012-12-27 @ 14:10:13 / URL: http://thejustinbieberstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback