SÖNDAG

Halloj! Min uppdatering har väl inte varit så bäst, men tänkte skriva lite nuuu.
I fredags så kom iaf Agnes till mig nån gång på dagen, och vi gjorde väl inte så mycket! Först såg vi Medan du sov, sen var vi ute ett litet tag, och sen satt vi inne och snackade massa och så. Sen så såg vi filmen Panic Room, och den var rätt bra. Fast jag och Agnes fick lite damp ibland, haha.
Igår (lördag) så for Agnes hem vid 2, och före hon for så kom mamma och pappa hem med iphonen till mig, så glad! Älskar den verkligen! Sen så for jag på min tremännings kalas, och då jag kom hem så var jag med Vilma ett litet tag. Och lite senare på kvällen hann jag även vara med Cornelia!
Idag så ska jag in till stan och se "Berättelsen om Pi" med Naema, och ska nog även kolla om jag hittar något iphone skal.. Well, PUSS!
 
532393_570043663011816_550761547_n_large
TO DIE FOR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback