You can't lose something you never had

"Godmorgon" för vissa av er! Själv har jag varit vaken ett tag.. Känner mig bättre idag än vad jag gjorde igår. Spelade match mot killarna igår, och vi förlorade, vet dock inte vad det blev. Och efter det då jag kom hem så hade jag feber :( Så det var nog inte så smart att träna, fast tror den har gått över idag. Ska strax kolla tempern, och om jag inte är sjuk så ska jag nog gå på stan med Naema, tror jag!  
Well, hoppas ni får en braaa dag, puusss
 
A5krsuqccaat8cm_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)
efter ganska exakt 8 månaders paus har jag börjat skriva min novellblogg igen! titta gärna förbi och läs :))

www.beautifulsoul.blogg.se

2012-12-27 @ 13:35:16 / URL: http://beautifulsoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback