Sh'bam!

Har varit sjukt trött hela den här dagen, inte kul alltså. Och dagen var jätte dryg!
Tänkte berätta lite kort om min helg..

Fredag: Gjorde inge speciellt, var bara hemma med familjen.

Lördag: Såg att Cornelia smsat mig och sagt att hon skulle komma 9.20 till mig, för vi skulle till stan, och då jag såg det smset var klockan typ 9 och hade nyss vaknat :s Så jag fick som smått panik, fast hann iaf bli klar tills dom kom, sen så gick vi på stan för Cornelia hade typ "kris" att gå på stan, sött! ;-) Och sen så sov jag även hos henne, hihi.

Söndag: Blev tvungen att fara hem tidigt från Cornelia eftersom hon skulle på fotbolls träning, som inte jag skulle på. Så då var jag typ hemma och så åkte jag även lite skoter? Tror jag, kommer seriöst inte ihåg? Well, sen kring 3 kom Agnes och hennes familj och hämtade mig för jag och Agnes skulle på Sh'bam, och det är typ dans. Och det var hur svårt som helst! Dog nästan..

Imorgon är det ju Alla hjärtans dag så vi har en as chill dag! Vi har bara 2 normala ämnen, sen ser vi film resten av dagen! Så jag och Vilma har hunnit köpa lite godis till det, namnam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback