12 dagar kvar!

Hei korvs! Wazzup? Själv gör jag inget speciellt, därför jag bloggar! Tidsfördriv.se, hehe.
Kan även berätta (as usual) vad jag gjort då jag inte bloggat.. Kommer inte ihåg vilka dagar det var och så men ja..
För nån dag sen så for jag till Agnes och var med henne sen så prata våra mammor med varandra och sen helt random ba: Hilda, du kan ju sova hos Agnes? Och så gjorde jag ju det, fast hade inte med mig nå saker eller nå, men hihi.
Vi satt och kolla på tv och käkade chips, och så prata vi osv. Sen dagen efter blev vi väckt av Agnes mamma för vi skulle typ till hennes mormor och morfar. Så då gjorde vi oss klara och for dit, och där åkte vi madrass i några typ ganska branta backar, och blev helt snöiga i ansiktet för det blåste massa snö. HEHE. Sen så spelade vi ett tufft spel, ahah.. Och ja.. Orkar it berätta så mycket mer! Så onödigt med massa detaljer, FAST MÅSTE BARA SÄGA ATT VI ÅT PALT!♥ HAHA..
Sen igår hade vårat fotbolls lag cup i Arcus, det gick inte så värst bra kan jag då säga.. Vi förlorade alla matcher, men var sjukt nära på att vinna en.. Fast då gjorde dom 2 mål, så vart typ helt ledsen :( Hihi. Fast det var väl gode kul!

Imorgon eller idag så blir det oxå att vara med Corning mårning! ;)





Goda kakor (kak klump) som jag och Agnes gjorde, helt eget recept också! ;)



Ego..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback