As long as you love me

Tänkte berätta lite om det jag gjort under tiden jag inte bloggat, as usual. Hihi. (eller snarare hur vi fick biljetterna..)
Vaknade klockan 8.30 på fredag eftersom jag ställt min väckarklocka på det. Gick direkt upp och startade datorn. Och sen hade mamma startat den andra. Gick in på ticnet's hemsida, där vi skulle beställa biljetterna till JB's konsert. Och när vi kommit in så var det kö!? Man skulle alltså stå i kö för att komma in på beställnings sidan. Fast biljetterna släpptes inte förens 9.00. När klockan var 8.59 (exaaaakt) kom vi in på sidan, helt överglada! Och då klockan var 9 trodde vi ju att vi skulle kunna boka. Klockan blev 9, men då såg vi en text där det stod: Biljetterna har ännu inte släppts, uppdatera sidan.
Så vi uppdaterade sidan - och då hamnade vi LÄNGST bak i den där kön igen (!!!) Ni ska bara fatta hur sur jag blev. Vi fick stå i kö en halv timma, igen. Och då vi kom in så var alla biljetter slut. Kändes som mitt liv gick under, nej men.. Jag vart så sjukt ledsen och kunde inte sluta gråta.. (ehehe..)
Sen hittade vi en annan sida som hade köpt massa biljetter och sålde dom dyrare, så efter ett tag bestämde vi oss för att köpa där! Så vi HAR BILJETTER NUUU! :D
 
Sen var jag med Agnes både fredagen och lördagen, vi har väl varit överglada och sånt.. Orkar inte skriva så mycket mer om vad jag gjort, så ja.. PUSS!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback