Get it started

Heeej! 
 
I förrgår så var jag med Naema, första gången på typ 2 år?! Eller asså.. Vi har typ vart med varann nån snabbis på släktträffar, men inte annars! Så det var nice. Typ direkt jag kom dit så böt jag om till bikini + as stor tröja och shorts, hehe. Vi badade i kläder, yeeeah.
Det tog väl ett tag innan vi ens badade, eftersom det var gode kallt.. Men så slängde Naema ut min sko i vattnet så jag blev tvungen att hämta den = årets första dopp! Hahaha.. Sen sprang jag upp och slängde i hennes sko :-D 
Sen gick vi och böt om och gick till Max och köpte varsin lyxshake, och så hände en as läskig sak som jag typ dog av.. Sen gick vi hem igen och då skulle vi bada igen, fast det var så himla kallt så Naema badade bara, hehe.. 
Sen gick vi in och skrev vackra texter åt varann, hahaha! Blev tvungen att fara hem rätt tidigt eftersom vi skulle äta pizza med kusinerna. 
Sen igår gjorde jag typ inte nå.. Var med kusinerna och så. Det var deras sista dag hära! På kvällen åt vi iaf palt och glass. Göööötta! 
Idag har jag vart på stan med Agnes, först gick vi och åt med våra mammor och Ingrid på Thaigarden, sjuuukt gott! Och sen gick vi omkring lite på stan och så. Sen fikade vi på Röda lyktan, dumlekaka och chailatte, hihi.
Ikväll ska Agnes sova här, vi har även tänkt göra nån träningsgrej Agnes sa.. Rihanna hade typ gjort de eller nå?
Aja.. PUSSS! ♥ 
 
 
SNIKKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback