I will catch you if you fall

Då var psg slut! Igår matchen mot TUS slutade 2-0 till dom tror jag? Kommer faktiskt inte ihåg..
Aja, efter den matchen for vi till Måns match, fast det spöregnade så jag satt kvar i bilen och frös ihjäl. Haha.. Sen då jag kom hem fixade jag mig och sånt, packade massa grejer dushade, osvosvosv. Kring halv sex skjutsade pappa mig till Agnes, där pratade vi mest om massa och sen vid halv 8 fick vi skjuts till Nolia, där PSG-discot var och fatta lång kö det var! Helt seriöst, vi fick stå i kö för att komma in i en timma i bara linne/tshirt, sen regnade det också, så det gjorde ju inte saken bättre precis.. Fast då vi träffade Gabi och hennes kompis var hon hur snäll som helst och lånade ut hennes jacka till oss, så vi turades om att ha den.
Då vi ÄNTLIGEN kom in så gick vi omkring lite, och sen dansade vi massa! Det var nice, fast förra året var bättre..
Vi for hem då discot slutade, vi åt bara lite mat och sen somnade vi efter ett tag eftersom båda var jätte trötta!
Imorse blev vi väckta av Ingrid klockan 20 i 10, hon sa att mamma ringt och skulle komma klockan 10 och hämta mig, så jag fick panik och ringde henne.. Fast sen så behövde hon inte hämta mig (för jag hade med mig fotbolls grejer och mamma trodde jag skulle hem och byta om och sånt...)
Våran match mot ASSI slutade 3-1 till dom, så det sög rätt mycket. Får hoppas att nästa år går bättre! Well, puuuuuuuss.
 
Mmd_22_futbol_en_distintos_idiomas_quien_dara_el_cante_large
 
HAHAHAH..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback