PDOL

Hej sötisar! Orkar inte berätta massa om vad jag gjort medans jag inte har bloggat, som jag brukar göra.. 
Men iaf, igår så var jag med Cornelia och det var typ sjukt längesen vi var med varandra, 2 veckor ungefär. 
Vi chillade mest, pratade om massa och lite sånt. Sen idag så for vi även in till PDOL! Först gick vi ner till tivolit och det. Köpte 2 stycken biljetter och åkte först "flygande mattan" och sen typ Break Dance eller nå sånt, vet it vad den heter, alla heter ju typ likadant? Hahaha.. 
Sen gick vi på några affärer och kollade lite, fast hann inte gå på PDOL marknaden, eller vad man då ska kalla den.. Sen gick vi och köpte as god thai mat! Sen gick vi runt lite, fick även nån goodiebag grej, hihi. Fast det var typ bara tandborste, tandkräm, servetter, tuggummi och lite mer ;-) Aja, imorgon blir det att gå med Agnes på PDOL, så det blir nice! Pussss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback