People want to be loved

Hejhej! I måndags så skulle vi (familjen) fara till Arcus badet och då så följde Agnes också med! Det var as kul! Åt gotta, badade osv. Vid 4 tiden for vi hem igen och efter ett litet tag blev Agnes hämtad. 
Och efter ett tag då så kom Cornelia hit, hon sov även över här vilket var nice! Ställde väckarklockan på 10 igår eftersom jag skulle på släktträff klockan 12, så då klockan var typ halv 11 följde jag Cornelia hem en bit. 
Vid halv ett så for vi till släktträffen, och först åt vi lite, sen gick jag och Naema och skulle leta efter ett badställe, fast vi hittade inget som man kunde/fick bada på.. Så vi gick tillbaka och kollade på massa bilder från då min morfar och hans syskon var små/unga (eller vad man då ska säga) 
Sen blev jag och Naema skjutsade till Lilla Granholmen, för vi tänkte bada där. Fast det var as mycket fiskar så jag vågade inte :( Hahahaha.. Sen for vi hem till mig och köpte glass, gick omkring och så cykla vi lite! Hehe.
Sen på kvällen for vi och hälsade på Agnes och hennes familj på borgis, vi badade, åt lite godis och chips och lite sånt!
 
Idag så ska vi (familjen) åka till farmor och farfar i Laisvall och vara där, och imorgon ska vi till Bodø mest troligt, eller någon annan stans i Norge! Så det blir säkert kul. Fast det kommer typ bara vara 11 grader!?!? Haha.. oh my god. Aja, PUSS!
 
 
AHAHAHAHHHA het.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej så söting du är

Svar: Åh, tack jag vet!!<3
Hilda

2012-07-20 @ 18:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback