Thought of you

Tjatja! Efter jag skrivit senaste inlägget så gjorde jag typ inte nå.. Eller jag böt om och lite sånt eftersom jag och Agnes skulle träna lite. Fast ja, vi träna väl it så jätte mycket! Vi sprang lite grann, körde pilates som jag ÄGDE på, eller så inte. Fatta typ inte nå, hehe. 
Sen gjorde vi it så mycket. Agnes sov ju iaf över! Och sen då hon åkt hem såg jag Extreme Home Makeover och sen käka jag lite gröt till lunch och blablabla.. Klockan 4 kom iaf pappa hem med sötaste Vilma som vi skulle vara hundvakt till nu under helgen. Så har gått ut och gått med henne några gånger och så. :')
Idag så for vi (familjen) till Gammelstad och gick på "Medeltidsdagen/dagarna", sen for vi och käka på Max och sen köpte vi godis på Candy World, flåååd. Sen så har jag även hunnit vara med Cornelia ett tag idag, hon for nyss hem! Aja, pussss!
 
 
Sjukt dålig bild, men det är iaf Vilma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback