Yeeey

Hinner blogga nu en snabbis! Har det iaf riktigt nice, hihi. Har hunnit rida lite med Selma idag, kände mig grymt ovan.. Var ju typ 5 år sen sist jag red seriöst! Sen har vi och kusinerna + föräldrarna varit på några sportbutiker och lite på Marieberg..
Okej, måste säga vart jag är nu! Tänkte inte berätta för ens jag kom hem, men ork it vänta! Men bloggningen kommer ju ändå inte bli speciellt bra, så Agnes får sköta det :D Tackkkk för att du orkar korvis! Hahahaha, jaja.. Jag är iaf i Örebro hos mina kusiner! Vi ska även till Stockholm och Tallinn, så det ska bli sååå sjukt kul. Vi kom hit igår, bilresan var as dryg. 15 timmar i bil liksom, hur kul är det!?
Har ingen aning om vad morgondagens planer blir, men tror iaf vi ska på Espresso House (jag och Selma) och dricka frapino, har ingen aning om vad det är med Selma säger att det är as gott så jag får väl hoppas på deeeet. Den här veckan lär iaf bli grym, i hope. Och jag hör av mig då jag har tid. Pussss på er. :)

Har ingen bild på den här datorn, men om jag fotar mycket lär det ju kanske bli en bildbomb då jag kommer hem.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback