Detta fält måste tyvärr fyllas i, blöö.

Tänkte bara skriva lite snabbt nu, eller får se hur långt det blir. Haha! Kortfattar lite grejer, eller ja. Är nog inte så bra på att kortfatta? Då jag kom hem igår hade jag as tråkigt! Sen så var jag med Vilma ett litet tag, typ 30 minuter, men hon skulle bort sen. Vi är riktigt coola vi! Sen smsa Lotta mig och fråga om jag ville vara med henne och Moa, så då var jag det.
Vi gick mest omkring och sånt, sprängde massa ballonger, var på skolan, gungade och pratade! Och måste även säga att Moas hund Alice är sååå söt! Älskar henne♥♥♥ Hihi. Och idag var det tänkt att jag skulle vara med Agnes, men hon var sjuk, krya vännen! Så det blir att vara med Nilsson, det blir nice! Aja, det här blev inte så kort som jag trodde. EHEHE. Pusssss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback