I would - One Direction

Heihei! Tänkte först börja med att berätta en (ointressant) sak, hehe. Men om ni inte märkt det så lägger jag ju typ bara upp weheartit bilder och det är för att på ingen av våra datorer så går det att ladda upp bilder.. Har ingen aning varför det är så, men den 5 december så kommer det nog meeest troligt funka att ladda upp bilder igen! Så håll ut, haha nejmen..
Slutade klockan ett idag, så det var as nice. Och klockan tre så for jag till tandläkaren för att fixa med tandställningen! Sen då jag kom hem for jag och mamma ut och sprang, såå stolt jag känner mig. För har typ inte sprungit på åratal, känns det som. Vill VERKLIGEN få bra kondition, vara vältränad osv :D Aja, vi hörs!
 
Tumblr_m443rhi9bw1rsl6kgo1_500_large
Tumblr_md317ma6xi1rjsq7zo1_500_large
Tumblr_m556pnufka1qlxk49o1_500_large
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback