We got the world

Hejsan hejsan! Tänkte berätta lite snabbt om helgen, eftersom jag inte bloggat någonting, hehe. 
I lördags så var jag först med mamma på stan en snabbis, köpte en liten body splash och gooodis. Efter det så kollade jag på min lillebrors två hockey matcher. Sen på kvällen blev det TV och film tittande! 
Igår (söndag) så for jag först till Cornelia och var där några timmar, vi hann se en film och prata med en jätte gullig kille :D
Och vid halv 5 åkte jag och Vilma till Nolia där vi skulle titta på hockey (Sunderbyn mot Piteå). Gabi och Sanne var också där, så vi var med dom. Matchen slutade iaf 4-3 till Piteå.. 

Idag har det typ inte hänt något speciellt, skola bara. Och sen har jag även hunnit se filmen "New Years Eve" som var gode bra! Och har även tänkt kolla på Project Runaway som börjar om..20 minuter, hihi.
Jaja, nu orkar jag inte skriva mer så puuussss!
 
Tumblr_mdp7zjefca1qiaqpmo1_500_large
 
Sååå jag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback