Everything you said to me

Hejhej! Slutade klockan ca 10.45 idag och det var såå himla nice. Vi hade slöjd och matteprov, så jag hoppas då att det gick bra.. Sen då jag kom hem hade mamma bakat kladdkaka och köpt kakor, för jag, Vilma och Amandorna skulle "fira" mig och Amanda, för vi har ju fyllt år, fast det var ju i augusti jag fyllde år meeen, haha. Så vi tröck i oss fika och så! 
Senare idag så ska jag och Vilma in till stan och träna, känns as bra och jag är jätte taggad!! Har liksom inte tränat på en månad. 
Och igår fick vi även veta en hemsk sak.. vi ska ha bad på skolan. Och simprov. Och jag är helt otroligt dålig på att simma så kommer skämma ut mig för all framtid, feels good. PEAAAACEYAO. Tycker även att ni kan fråga något i min blogresponse så jag inte tråkar ihjääääl.
 
 
Märkt att jag alltid lägger upp retard bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback