MY MUSIC

Hej hej! Det här får bli ett tidinställt inlägg, så jag kan få ha lite uppdatering och så vill jag inte göra 2 inlägg på raken (skrev det andra inlägget precis före det här..) 
Well, tänkte bjuda på musik som spelas ur mina högtalare just nu, enjoooy!
  
 
 
 
 
 
 
 
 
Hm, orkar inte lägga in några mer videos, så kan skriva de sista låtarna!
Feel The Dada - Dada Life (som jag la upp i mitt förra inlägg)
All I Want Is You - Agnes
Hall of Fame - will.i.am
Hungry Hearts - Nause (blir typ aldrig less på den låten!!)
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, vill du hjälpa mig och min bästavän att få vår dröm i uppfyllelse? Vi deltar i en tävling där man kan vinna en newyork resa och en golden ticket till en one direction konsert och vi skulle bli så glada om du röstade! Gå in på http://www.sub.fi/onedirection/#entry/50870486a90786.60060009 och rösta gärna genom att trycka på "tykkää" knappen ovanför bilden! Tack på förhand! :D
Sprid gårna vidare också, t.ex. Genom att dela bilden på fb eller länka på din blogg.
Hör av dig senare när du röstat, om du vill, så kan jag länka dig på min blogg (finländska läsare)

2012-10-24 @ 15:50:20 / URL: http://juuvlia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback