PROUD THE ALARM

Sooorry för sämsta uppdatering! Har inte suttit så mycket vid datorn den här veckan och sååå. Kommer inte ihåg vad jag gjorde i måndags eller tisdags, men onsdag och torsdag pluggade jag iaf ihjäl mig själv inför vårt SO prov. Pluggade typ från då jag kom hem tills jag gick och la mig, och jag var Så. Himla. Död. Får iaf tillbaka provet nu till veckan och hoppas på bra resultat..
Igår efter skolan for jag och Vilma och köpte godis och chips, och vid 6 så kom även Gabi till Vilma. Vi lekte lite stylister, tog massa bilder och såg NSN och tröck i oss (mest jag..) massa popcorn, chips och godis. Är stolt över Gabi som såg filmen! :D Vi sov även hos Vilma och jag kom hem för ett litet tag sen. Senare idag blir det att vara med Cornelia och imorgon med Agnes tror jag. PUSS!
 
418141_232202293541478_88912559_n_large
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback