We'll be coming back for you

Tjenatjena! Just nu så sitter jag och lyssnar på lite musik, kollar facebook, instagram osv.. Well, tänkte skriva lite kortfattat om vad jag haft för mig under tiden jag inte bloggat!
Lördag: Efter matchen mot PIF gjorde jag inte så mycket, fast kring 6 kom Agnes och hennes familj hit och åt middag, vi gjorde väl inte så mycket, åt lite godis (jag iallafall), mat och pratade massa.
Söndag: Vid 2 så hade jag match mot Hakkas, vilket var vår sista match för den här säsongen, och vi vann med 6-3, så det var skit kul! :D Sen på kvällen hade jag tänkt vara med Cornelia, men hade inte tid, eftersom jag skulle plugga till NO provet som vi hade på måndan (igår) och kan ju säga att det gick as dåligt..
Måndag: Skola, så inget speciellt hände.
Tisdag: Skola, slutade vid 1, jag och Vilma tog bussen in till stan och gick omkring där, så det var nice! Vi kom hem vid halv 5, tror jag? Well, pussss!
 
 
Chailatte men Vilmis på Wayne´s, sååå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback