You can't have everything. Where would you put it?

Hej! Hoppas alla mår bra, bättre än mig iaf.. Har ont i halsen och är hur seg/trött som helst! 
Igår så var jag iaf med Cornelia efter skolan, vi badade i deras pool och det var as nice :D Sen pratade vi massor och så. Idag så vaknade jag med sjukt mycket halsont, eller vad man då säger. Och det var verkligen inte skönt.. Särskillt då vi hade skoljoggen idag. Men först for jag iaf till tandläkaren och fixade med tandställningen och sen då jag kom till skolan var ju skoljoggen. 
Och jag skulle ju springa, fast jag kände mig ju inte på topp. Fast jag sprang ändå, med Cornelia mest, men även med Vilma och Emilia. Och själklart lyckades vi faila och sprang helt fel väg och så. SKILLS. Tillslut kom vi iaf i mål, vääldigt trötta, men stolta ;-) Vi hade ju sprungit ca 7 km! 
Well, sen jag kom hem har jag typ sett Gossip Girl och sovit, för jag är så himla trött.. Vi får väl se vad som händer i helgen nu när jag är sjuk, men jag hoppas då på nå bra! Vi hörs!
 
Hqlines-swag-girl-boy-couples-favim.com-510639_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback