Underbara dagar

Dagarna i Stockholm var supermega bra. Saknar det SÅ mycket. Vi har haft det jättekul, så nu tänkte jag skriva ett litet inlägg om dagarna där!
 
Lördag: Första dagen och det var otroligt skönt väder, helt underbart. Vi for in till centrum, eller vad man ska kalla det och gick runt på massvis med butiker. Shoppade och åt massa gott. Tror även det var den dagen då vi träffade Juliahofsweden, så det var jättekul! På kvällen åt vi på Pizzahut.
 
 
Söndag: Även då gick vi på stan (typ "under" plattan, i en galleria). Och shoppade, åt och hade det braaaa. Vi åt på Vapiano på kvällen, kommer faktiskt inte ihåg exakt vad vi gjorde, haha.. Fast det var även riktigt bra väder den dagen! Så vi gick ute och njöt av solen rätt mycket.
 
 
Måndag: The big day! Dagen då vi ÄNTLIGEN skulle få se vår älskade Justin. Den dagen vi väntat på i nästan ett år. Var helt övertaggad i kroppen hela dagen, kunde inte förstå att det endast var några få timmar kvar. Vi var på Globen vid halv 6 tiden, en och en halv timma innan förbandet skulle starta igång. The Fooo började halv sju, tror jag. Dom körde tre låtar och trodde då att Justin skulle komma. Fast vi fick vänta i två timmar till, tills den 10 minuter långa nedräkningen började. Ni fattar inte hur mycket jag längtade och hur glad jag var.
Hela Globen skrek och sen var det bara sekunder kvar. Den stunden Justin kom in med sina vingar, den är obeskrivlig. Konserten var så bra, så himla, himla bra. Han var bäst. Ett oförglömligt minne.
Allt var som en dröm, kan fortfarande inte fatta att det har hänt mig. Att det var jag som stod inne i Globen och tittade på Justin Biebers första Sverige-konsert. LYCKA.
 
 
Tisdag: Vi var rätt trötta den dagen. Var på Nacka forum hela dagen, åt supergod indisk mat. På kvällen gick vi en liten promenad runt omkring där vi bodde. Och sen åt vi även då jättegod mat!
 
Hahaha, eh okej. Det ser inte gott ut, men tro mig - det var såååå gott.
 
 
Onsdag: Sista dagen, vi ville verkligen inte hem! Vi var på Vasa muséet och tog massa bilder som dom ska använda där (vi var som "modeller", eller jaa inte modeller, men ni fattar.. haha). Som tack för det fick vi en Merci ask och Werthes choklad.
Klockan fyra gick planet hem mot Piteå, skulle lätt kunnat stanna minst en månad till..
 
 
Well, det var det! Som sagt så var detta väääldigt kortfattat. Orkade inte skriva så noga och mycket. Men hoppas ni är nöjda, pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback