Underbara sommar

Känns så hemskt att säga det, men nu är sommaren 2013 snart över. Jag har haft en jättebra sommar och fått massor med minnen. Gothia var verkligen en höjdpunkt! Vi vann t.o.m mot BRASILIEN(!!). Mina kusiner från Örebro har varit här i två veckor och det har varit sjukt kul att få vara med dom. Jag har även hunnit konfirmera mig och fyllt 15 år, umgåtts med vänner, badat, solat och haft det allmänt bra!
Nu väntar sista året i grundskolan, 9an. Och jag längtar inte ett dugg, hade inte tackat nej till ännu mer ledighet. Ska bli jobbigt med alla prov, läxor och lektioner igen. Men jag ska verkligen försöka att få betyg som jag är riktigt nöjd med när jag går ut 9an. 
Nu ska jag göra mig klar för träning, vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback