THREE YEARS

Hej alla finisar! Måndag idag, dock så är mina måndagar rätt chill, har bara 4 lektioner och ett två och en halv  timmes hål. Så då far jag och Vilmis hem och tar det chill, helt okei!
Söt bild ↓
 
 
 
(VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG NU)
 
Annars är det faktiskt inte en helt vanlig dag idag. Utan jag och Agnes har känt varandra i hela tre ÅR idag. Alltså, det känns som att det var igår men ändå som att vi har känt varandra hela livet. Vi har hunnit göra sjukt  många saker tillsammans under dom åren som gått och vi båda har förändrats väldigt mycket. 
Vi lärde känna varandra genom att våra mammor började på samma konst skola, jag minns att jag verkligen inte ville att mamma skulle börja där. Fast sen efter ett tag så började vi snacka med varandra på Stardoll (hahaha) för mamma hade berättat att du också hade det och sen efter det snackade vi sjukt mycket på MSN. Och en dag fick vi veta att båda vi skulle fara till Vallsberget, den 21 januari. Så vi bestämde oss för att träffas, och vi gjorde det. Sen har vi bara umgåtts mer och mer hela tiden. Vi har hunnit vara till Stockholm två gånger, och första gången vi for dit var helt klart den bästa gången, kommer aldrig glömma det. Så himla kul vi hade (andra gången var såklart också kul, haha)! Orkar inte skriva om massa andra saker vi gjort.. Skulle blir ÄNNU längre då..
Men jag har verkligen alltid kul då jag är med dig, du är en sån vän som alla skulle behöva. Du finns alltid där för mig och jag litar på dig till 110%. 
Jag är så glad att jag träffade dig! Du är så galet bra, bästaste vän. 
 
 
Första raden (uppifrån och ner): Otroligt lejda med massa fula streck och sånt i ansiktet, fast vi trodde vi var as coola.. Nästan pinsamt att lägga ut, haha. 
2 (uppifrån och ner): Bilder vi tagit hos min moster i Stockholm.
3 (uppifrån och ner): Lite "nyare" bilder från 2012, bilden längst ner är från början av 2012, den högst upp är från i somras och mittenbilden är från i höstas. 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ååh vad du är bäst.. Får tårar i ögonen då jag läser detta! Och kan bara hålla med om allting. Du är och kommer alltid att vara min bästavän <3<3

Svar: <3<3
Hilda

2013-01-21 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback