Alla <3-dag

Hej och glad alla hjärtans dag på er! Den här dagen har verkligen bestått av blandade känslor - allt ifrån jätteglad till ledsen, arg och irriterad. Dock har det mesta negativa släppt nu, så det är skönt. Känner även en lättnad eftersom jag både gjort bort vårat stora SO-prov och ett slags hemkunskapsprov där vi skulle laga soppa och bröd på en timme. Har längtat efter att få göra bort det, så det känns verkligen asbra.  
 
Ikväll ska jag vara med Agnes, vi ska köpa lite gotta och se på film, så det ska bli kul! Och imorgon ska jag kanske vara med Agnes nr 2 (haha), annars så har jag inga speciella planer för helgen.
Hoppas ni får en bra kväll!
 
E M B E R G L O W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback