Hemma från London!

Hello hello! Har bestämt mig för att börja skriva sånna där tråkiga inlägg oftare. Och det är endast för att det är kul att kolla tillbaka i arkivet senare! Så om ni tycker att det är boring att läsa om vad jag gjort om dagarna säger jag förlåt och adioosss, haha. 

Jag kom i alla fall hem från London igår, och det har varit så otroligt kul att vara där. Älskar staden. Det var superfint där, alla var jättetrevliga och hela staden var bara underbar! Så att lämna våren bakom sig och komma hem till snöiga Norrland igen var väl inte så himla nice... Men jag ska helt klart tillbaka till dit snart igen, det är absolut ett måste. 
Jag ska nog göra ett bättre inlägg om Londonresan senare, med lite bilder och så. För nu ska jag titta på Top Model som börjat igen, såå glad över det!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback