Imorgon är det lov (!!!)

En dag kvar - sen är det sportlov! Längtar sååå mycket, för jag är verkligen döless på allt som har med skolan att göra. Vill nästan spy av att tänka på det, haha.. Så ett lov sitter verkligen helt perfekt just nu. 

Den här dagen har varit väldigt tråkig. Jag har haft två prov, ett gick bra och det andra gick skitdåligt, är så missnöjd över det. Och ni kan ju gissa vilket prov det var? Jo, matten såklart. Får trösta mig med att det som sagt är lov imorgon... 
Nu tänker jag läsa min bok som jag lånade idag. Pappersstäder heter den och är skriven av John Green (tokälskar hans bok "the fault in our stars) och jag tror den är riktigt bra! Så godnatt från miiiiig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback