Weekend

Hejhej! Ligger i sängen och tänkte då passa på att blogga litegrann.
 
I fredags så for jag till Rosvik för att vara med laget. Vi gick först och åt på caffa och pratade på. Efter det for vi till sporthallen och spelade volleyboll, vilket var kul! Det var jätteroligt att träffa alla (samlade) igen, för eftersom jag tagit ett uppehåll från fotbollen så träffar jag inte alla lika ofta - vilket är tråkigt
 
Igår åkte jag också till Rosvik för att kolla på mixcupen som alla norrskenare var med i. Och på kvällen tittade jag på mello och åt massa gott!
Så det är vad jag har gjort hitills den här helgen. Imorgon väntar skolan som vanligt, och det är inget jag ser framemot. Har även ett stort SO-prov på fredag som jag måste plugga till... 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback